Happy Besdayy For me ^_^



Hihi 8 January 2012 :D dah 16 tahun dahh aku nyy , tua dahh :D perangai mcm budak-2 , ee pape entahh :D , time besday aku ? okayy malam tuhh aku dah kena tepung =.= hbes badan aku , dalahh dekat dgn kedai makan , haha ~~ nseb baek dorg tak baling tepung kat kedai makan ^^ kalau tak buat maluu jeaa oh. okayy the next dayy , aku keluar dengan My lovee (alip) hehe , dia teman aku giie jalan-2 , happy je ohh >.< sayang giler dkt aby and thx teman ayg yeee :DD aku mengaku aku ny kuat blur dgn bf , tp dgn kawan tak pulak -.- pape ntah .. Then malam tuhh , area pkol 11-12 aku kenaa lagyy paling tepung -.- jahat bebenor , sampai 2 kalii sehari hbes rambut aku ny -.- bau telur jeaaaa .. then kat skola punn , haha :DD Btw thanks to kawan yg ingat beday aku even kat fb aku xad besday aku -.- kecewa jeaa , *thx jugak kat kawan baik aku yg tak penah igt besday aku tuhh , aku ny ape? xpe , nnty besday kau aku takkan wish :D hadiah ? byk gak dpt :DD that all , tata <3

THANSK coz read this , I Love You