sumpah rindu alep :(

HAHA , semalam i spend my days to cakap-cakap dengan diaa ,yelahh kan , besday dia :) happy besday bie, i heart you soo much k . k , mcm-2 dia cerita kat aku ,aku diam jelahhh , haha alep ni manyak cakap, mcm orang meroyan ponn ade ,aku punn xtahu asal dia mcm tuhh --'' dulu aku yang lagi banyak cakap dari dia , haha . Dia cerita dari A hingga lahh ke Z , lol --'' sampay makan haty gak lahh aku , perasaan jeles aku ni tak boleh nak padam ohh >.< dengan orangg laenn aku tak penah nak jeles ,dgn dia je :) aku terlalu lau sayang dia , That the fact , the False is ,i'am sporting if he talk or like another girl :) , sayang takkan tinggal kan bie k . i heart you , hepy besday syg , kbye <3 anw ,ak taknak bermadu dengan sesiapa , FULLSTOP . Zatie && alep ,
THANSK coz read this , I Love You